torsdag 5 augusti 2010

Sovmorgon...

Åhh imorse sov jag till klockan tio.. dåligt skönt ;) Sen lite fix och så ner på stan för å möta upp flickorna för lite lunch :)) Vi tog 1891 så vi kunde sitta ute i det fina vädret! Nice!!



På kvällen tog jag med huliganerna till Maiia som hade födelsedagsfika :)) men liiite goda grejjor hon hade bakat... så himla gott vare!! ;) Måste styra upp mitt liv snart igen.. nu har det gått många veckor med lite för mycket av det goda :) Kanske till veckan?!! :))



4 kommentarer:

Jossan sa...

Just det fikat var kanongott!! Men glömde ju att säga att du var så fin i håre...Inte vet ja men det var nog nån liten huligan som hittade på nåt så jag var tvungen att gå och glömde bort.....Super, Ha så kul i morrn nu å parta på !

Linda sa...

Jossan: Haha.. jaa det är lätt å komma ihåg nåt i den där ljudnivån ;) Men tack då!!! :)) Jag är jätte nöjd, som vanligt!! Synd att inte ni ska med till helgen, nästa gång kanske :))

PUSS

vera sa...

ja mysit vare o få träffa er!:) hur gick det för dig med biljetterna? hoppas det gick bra. Ha så himla kul i helgen nu och röj lite för mig va:D stor kram!!

Linda sa...

Vera: Jaa tack detsamma :) Nää det gick sådär.. *ler* Men tillslut så!!