lördag 8 januari 2011

BIO..

Idag åkte Lars och grabbarna ner till filmstaden för å se Megamind!! Jaa alltså Leon och hans kompis Manfred :)) det var bara dom tre i hela salen.. men det tyckte grabbarna bara va lyxigt!!


När dom var borta och Lennox sov så passade jag på och sortera kläder! Det tog lång tid men jag kände mig väldigt duktig efteråt!! :))


Så här går det när man tittar bort en sekund, då äter man gröt med händerna!! Jätteskoj mamma!! ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Milica sa...

haha men oj vad lyxigt =)... inte ofta man ee det.. men lennox bus ungen!! haha försökte han äta jätte fort elle?? O btw vad duktig du är =)) om man sj kunde va lika duktig nångång.. =) kraam

Linda sa...

Mimmi: Jaa jag vet inte vad han skulle göra.. men jag hämtade lite mjölk och då såg han ut så här!!! Skiit glad oxå!! ;)

Syns vi på egan va?!! :))