tisdag 11 januari 2011

Tre veckor..

Idag är det precis tre veckor innan jag börjar å jobba igen!! Ghaa.. ;) Men det känns helt ok, jag älskar ju å jobba med barn.. så det kommer att bli jätteskoj!! :)) Börjar direkt med 100 % så på så sätt kommer det å bli en stor omställning, med lämning på dagis, träning, vänner och allt annat som man vill hinna med.. Men med lite planering så ska nog detta oxå bli bra!! :))



Lennox tycker mycket om sin katt ;)




Bus med kameran :))

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Förstår om du har lite jobbångest men man kommer ju fort i i de nya rutinerna. Jag brukar dessutom känna mig rätt nöjd på "hemma-mamma-livet".

Gissa vem som gör en comeback på Ego i morgon?? ;-)

Linda sa...

Kakan: Joo visst är det så.. och va hemma med en liten är ju rena barnleken ;) men två kräver lite mera!! :)) Så det blir nog bra!!

Äre sant?!!!! Va ska du köra.. inte danceaerobic va?! DÅ kommer jag å svimma ;)

Kraaaam