tisdag 25 januari 2011

Klasser...

Igår kväll körde jag pump för första gången på kanske 8 veckor!!! Hade inte kört denna release, men hade hört att den skulle va bra!! Å jag håller med :)) jag tyckte iallafall att biceps låten var sjukt tung!!! Ghhaaa... armarna höll på att brista.. å idag kommer träningsvärken smygande!! :)) Idag ska jag hoppa in och köra ett Bodylow pass och imorgon blir det mitt danceaerobic pass!! Nu är jag back on track igen.. ;) ska bara styra upp styketräningen oxå... fattar bara inte hur jag ska få tiden å räcka till :)) Å till helgen är det ju NIKE BLAST :)) Det ska bli riktigt skoj!!!


4 kommentarer:

Milica sa...

Duktig du =D... Men du hur gåre me de där kittet du hade fått?? funkar det bra elle?? nyfiken =))

LOTS OF LOVE

Suzanne sa...

Gud vad roligt m pump och body low - det var ju liksom de passen som passade mig bäst, ansåg jag själv iaf. LÄNGTAR massor efter att få träna men tror jag snällt får vänta tills efter Lillbäbis är född. Tog mig en promenad i lördags. Brukar vanligtvis ta mig ca 40 minuter, nu tog det mig nästan 2 timmar. Halvvägs så sa fogarna stopp och jag visste inte hur jag skulle ta mig hem, varit stel o haft ONT sen dess, smart gjort av mig...

Saknar dig gums, hur går dagis- och jobbstart?

KRAM

Linda sa...

Mimmi: Men durå!!! ;) Jaa jag ska lägga ut ett inlägg om de, ville testa det riktigt först!! :))

Suzanne: Åhh din toka!!! ;) Nää nu får du faktiskt vänta så snällt!! :)) Sen blir det din tur :) å då ska vi träna nåt tillsammans oxå!! Jag fixar :)) Joo det går bra för lilleman :) ska lämna honom helt själv imorgon! Så det blir spännande!! Jag messade dig idag, såg du?!

Kramis

Suzanne sa...

Åh jag såg, men hade besök av en kompis! Jag svarar dig sen! Puss