torsdag 27 januari 2011

Pärlor..

Idag lämnade jag Lennox halv tio och kom tillbaka vid två tiden :)) Han var såklart ledsen när jag vinkade hejdå.. men det hade gått över snabbt!! Sen hade han lekt med barnen, varit ute och åkt pulka och så hade han blivit lite ledsen mellan varven :) Men konstigt vore det ju annars!! Han åt jättebra och somnade sedan snällt i vagnen.. när jag kom tillbaka sov han fortfarande och när han vaknade var han som en sol :)) Det går bra de här!!! ;)




Jag tycker det är jättefint med pärlor.. men tycker inte att det är riktigt jag!! Idag blev det så ändå, måste kanske träna lite ;) Bedrövligt lång lugg.. jaa vet.. men imorgon ska Mathilda fixa!!!

6 kommentarer:

Suzanne sa...

Vad VACKER du är!

Flisan sa...

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! <3

Miss E sa...

Hot mama! PUSS

Josefin sa...

Men värsta fiina....Passar bra i pärlor tycker jag!

evan09 sa...

dedu är jättefin i pärlor :) när du väl vant dig kommer du ha dom på dig jämt. kram

Linda sa...

Tjejer: Meeen tack, ni är så söta! :))