onsdag 13 augusti 2008

Första dan...

Idag var Leons första dag på Rövarkulan :)) Vi var bara där en timme och det var bara full fart med alla nya bilar! Eftersom det regnade idag så åkte vi ut och köpte ett nytt regnställ till lilla herrn, så han oxå kan gå ut om det ösregnar!! Vilket vi inte hoppas... På eftermiddan åkte jag ner till Ego för att smyga lite, men när jag kom ner så fick jag för mig att köra axlar och mage.. Å det var inte igår.. Skönt vilket fall som helst!! :))


Lars har tatuerat sig på underarmen, den är snart klar ska bara skuggas lite till!! Ganska cool va?!! ;)

7 kommentarer:

Fia sa...

Toksnygg blir den! :D Vill oxå.......

Linda sa...

Haha... Jag VISSTE att du skulle svara!! I know you sweetie!!!
Å jaaa den blir jätte bra!!

Anonym sa...

ja den va ju skitcool;)*kramar*

Anonym sa...

Den var läcker!=)

Knäpp fråga kanske i hans Fru`s blogg, men hur lång är Lars?

♡ Kakan♡ sa...

Å nice, men AJ vad ont;-) Jag undrar ju lite vad tecknet i mitten betyder. Om det nu betyder nåt?

P & K

Linda sa...

Veronika: Jaa eller hur!! :))

Robin: Haha... det var ingen knäpp fråga, ingen fara.. Han är 178 cm..

Kakan: Den gjorde ondast att fylla i.. men ska man va fin får man lida pin ;) Det är tvillingarnas tecken :))

Kraaam

Anonym sa...

Läcker! Har han ritat den själv?