fredag 1 augusti 2008

Utmaning...

Jag har blivit utmanad av Elaine!

1. Vad åt du till frukost? Mannagrynsgröt och leverpastej macka...
2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Finns i inlägget under..
3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Fia :))
4. Vilken färg har din dator? Svart och silver
5. När var du arg senast? Idag.
6. Ditt bästa minne från skoltiden? Alla kompisar och att livet var enkelt :)
7. Ditt sämsta minne från skoltiden? Pass..
8. Yoga eller löpning? Ingen av dom egentligen, men ok löpning...
9. Spagetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Spagetti Bolognese
10. Vilka tidningar läser du regelbundet? Skvaller tidningar..
11. Favoritkaraktär i deckare? Oops.. inte så bra på böcker överhuvudtaget..
12. TV program du aldrig missar? Dom Desperata fruarna!!
13. Vem är du avundsjuk på? På alla som åker utomlands, jag vill oxå :)
14. Din bästa revansch? Simmade under 1.10 på 100 m fritt (magisk gräns)
15. Din bästa respektive sämsta chef? Min bästa var nog Arnt på Åhlens... :) Sämsta kommer nog...
16. Mat som du aldrig någonsin kommer att äta. Orsak. Hmm.. kanske surströmmin då... luktar blää..
17. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Haha... Jaa det får väl bli nån snygging då ;)
18. Kaffe eller te? Kaffe
19. Skostorlek? 40
20. Hur ofta är du på IKEA? Senast idag *ler* Nån gång ibland :)
21. Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Åhh... köpa ett hus i Thailand, en stuga i fjällen... Ny bil.. Total renovera vårat hus.. Ge mina nära och kära len liten peng ;) Skänka pengar till fattiga barn..
Jag utmanar Fia, Kakan och Viktoria..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, nu slapp du undan min ;)

*kram*

Linda sa...

Haha... jaa där hann du inte med ;)

Kramis