fredag 29 augusti 2008

Mitt hjärta...




7 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Ååå han har blivit så stor nu ju:-)

Trevlig helg önskar Kaka

Linda sa...

Jaaaa, det går för fort, stoppa tiden!! ;)

Hoppas ni får en mysig helg!! *kramar om*

Anonym sa...

Underbara bilder! :)

Anonym sa...

Haha störtsköna bilder!

Så fint med svartvitt å...

Kram e.

Linda sa...

Ullis: Jaa.. jag fick även med vattendropparna, coolt va!! :))

Elaine: Älskar svart/vita, dock mycket svårare att fota.. Hoppas vi syns ikväll!

Kramis

Kroppsligt Välbefinnande sa...

Hej Linda!
Vilken trevlig blogg du har. Måste säga att eran son är bedårande!

Spana in min blogg, du kommer känna igen mig ;)

Linda sa...

Marrycarry: Hej å tack!! Kul att du följer min blogg och att du tog dig tid att skriva! Jaa jag känner igen dig, men från vart?! Blir osäker..

Kramis