tisdag 26 augusti 2008

Huslig...

Idag har jag varit duktig.. :) Jag har städat, fixat med tvätten, hängt upp nya gardiner, rensat ur leksaker och bakat bröd!! Jaa fast det blev en brödmix, bara att tillsätta vatten!! *ler* Men jag tycker inte om när det tar sån tid, den här skulle jäsas i allt som allt 1h 40 min... Men hallå... Ja ja.. gott blev det iallfall, enligt Lars.. :) Själv så känner jag inte så mycket, trååk barra!! Jag tror iallafall att jag kommer att göra det här fler gånger, prova ni oxå!!


28 g protein per 100 g...

Jaa.. jag hade bara en form ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tjejen, nu har du fått en nominering i min Blogg. Den behöver du inte skicka vidare, men läs vad jag i alla fall tycker =)

Kram

♡ Kakan♡ sa...

Vilken duktig mamma:-) Fin ny header oxå. Man längtar inte utomkands tror du, särskiltt i det här skitvädret ha ha;-)

Själv är men ensam med kidsen som varit vakna sedan halvs ex då Ante åkte till tåget. Spöregn och utan bil.....

Ja ja, saker kunde varit värre. Hoppas du får en bra dag.

Kram Kakan

Fia sa...

Underbara vän! *hjärta* Du är bäst!

Linda sa...

Sussie: Tack va snällt skrivet!!

Kakan: Jaa eller hur?!! ;) Jag vill oxå åka nu, tyckte den passade perfekt i regnet!! *hihi* Tråkigt utan bil, man blir så himla låst, icke bra!!

Fia: Men durå!! Hjärta tebax ;)