måndag 18 augusti 2008

Jobb..

Nej nej.. lugn i stormen.. bara den här veckan så har man jobb :)) Men igår skickade jag ansökningar till de jobb som låg ute iallafall, tror det var fem stycken!! *hihi* Så idag har jag jobbat och Lars har varit med Leon på dagis... Min sambo är den bästa :)) Jag ville ju så gärna vara med skola in Leon, men jobbet har ganska hög prio det oxå... Jag behövde inte ens tänka tanken med att vara nervös, Lars fixade det galant!! Duktig pappa!! :)


Love of my life...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Duktigt av dig att skicka så många ansökningar!! Bra jobbat! Hoppas det går bra och att då får nåt av dem!

kram!

Linda sa...

Tack... :)) Jaa man måste ju söka allt, för att ens få nån chans känns det ju som.. Så vi hoppas att jag iallafall får komma på intervju!!

Kraaam

Anonym sa...

tack så himla mycket. Jag måste erkänna att det är nog min favoritbild också.. änsålänge :)

Fia sa...

*håller alla tummar för alla möjliga jobb*

*KRAMIS*

Anonym sa...

Va kul att du fått jobba lite!, ska hålla tummarna för dig så du får ett jobb nu;)*kraam*

Linda sa...

Dessan: Jaa... men jag ska hålla utkik efter flera!! Det kommer nog ;)

Fia: Tack sötis!!

Veronika: Mmm.. men det ser som sagt tungt ut... Tack ändå!!

Kraaaam till er!!