onsdag 20 augusti 2008

Tröttis...

Igår var jag så trött så jag orkade inte blogga nåt, och har man inte lust så behöver man inte ;) Idag när Lars skulle lämna på dagis, så blev Leon ledsen redan på vägen ner... Han ville inte gå på dagis idag!! Det blev såklart inte bättre när de kom in och sen gick det inte att få honom att sluta... Jätte jobbigt att bara gå därifrån, när han krampar sig fast runt halsen... Man vill bara ta med honom hem igen... MEN det kommer att bli bra.. han måste bara få vänja sig vid allt och alla.. han kommer att bli trygg och bara älska att gå dit... Så vi får ta en dag i tagen, fast det är kämpigt! Imorgon är det min tur...


Jag fick nya örhängen idag av några tjejer :)) De hade såklart gjort dom själva!! Gullungar...

4 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Fasen vad jobbigt!! Känner såååå igen det där när de tom innan man ens är framme börjar säga att de INTE vill till dagis. Då vet man liksom vart det barkar....

Fy, jag har gråtit många skvättar jag på väg till pendeltågen;-)

Kram & lycka till med Leon imorgon!

Anonym sa...

ja, det låter verkligen jobbigt att måste lämna bort ett gråtande barn. Men det blir väl bättre med tiden. Hoppas det går bättre redan imorgon!

kramar

Anonym sa...

Kämpa på bara ;-) *kramen*

Linda sa...

Kakan: Mmmm... det är nog ganska vanligt, men lika jobbigt ändå! Oftast går det ju bra när man har gått, så man får bita ihop :)

Marie: Jaa det känns ju.. Jag hoppas oxå på morgondagen ;)

Erica: Jaa jag vet gumman.. :))

Puss och Kraam