onsdag 26 november 2008

Igår...

Var jag jag propp när jag kom hem från Jossan :)) Först när vi kom så lekte barnen och vi satt mest och surrade.. Melker är inne i nån trots period så han var på rummet och surade *hihi* Dom är ju bra söta dom där små :)) Sen kom Jerrys syster med familj, å barnen heter Hugo Helmer och Harry, visst är det sött?!! Vi beställde pizza och det var supergott, jag var såå hungrig.. till efterrätt blev det tårta eftersom Jerrys pappa fyller år idag! Sex barn och lika många vuxna kan bli väldigt stojjigt.. men sånt gillar ju jag!! Fullt ös medvetslös!!

När jag kom hem var det bara att ladda om för födelsedagsfika hos Evan :)) Där blev det tyvärr inge fika för mig, för min mage stog rakt ut ;) men lite glögg blev det.. å det var smarrigt!!

Kraaaam

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du tänka dig att vara personlig tränare åt ett musikband som börjar bli lite slitna ?!