söndag 9 november 2008

Pappas dag..

Idag har vi fixat lite hemma, varit i lekparken och bara myyst :)) och självklart uppvaktat pappan med en ny jacka! När jag hade pass åkte pappan och Leon ner till farmor och farfar för att gratta Lars pappa! Där fick de middag och fika å när jag kom fick jag oxå lite mat i min mage :)) Sen åkte jag och Leon för att gratta Pia som fyller år på tisdag! Vi fick mycket gott fika och det var mysigt att träffa alla igen :) Leon hade tokroligt då han lekte med Fabbe, storkillen som Leon såg upp till :) Perfekt dag helt enkelt! Imorgon ny vecka...


Kolla vikken skit mobil jag har... *sur*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja lite suddig blev jag nog allt ;-) hmmm...undrar vilken mobbe jag ska köpa då eftersom jag var sugen på samma som din jue!! Mera fika tillsammans :-) *kramen*

Pia Alm sa...

Bra att man är lite oskarp i kanterna... ser ju yngre ut då!! =) Leon är verkligen den sötaste ungen i världen. KRAM

Linda sa...

Erica: Jaa inte min ska du köpa, blir bara bra bilder ute när det är ljust!

Pia: Haha.. men du fyllde ju bara 25 så det är ju ingen fara ;)

Kramar om :))