fredag 28 november 2008

Kevin....

Äntligen fredag och idol :)) Kevin är iallafall min favorit och jag hoppas han vinner hela skiten.. ;) Jag undrar verkligen varför Johan fortfarande är kvar i tävlingen, lyssna på dom båda och det är ju ljusår mellan dom.. nästan skrattretande tycker jag :))

Hoppas ni får en trevlig första advent!! *kraaaaam*


Min första stjärna är uppe, måste bara hämta resten på vinden :))

Good tårta som vi åt hos Jossan :)

Gullisar :))

Jag i Västerås under Sm-helgen :))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med - Keven måste vinna :) Han har ingen konkurrens ens...

Trevlig helg och 1:a advent på Er! :)

Kram Elaine

Unknown sa...

Jag mé om Kevin. Men vad skådade mitt öga? En så otroligt snygg brud skådare i alla fall mitt öga. Jarå....

Ta hand om er i advent tjejen.

Anonym sa...

Mmmm, vikken tårta!!!

Mysig 1:a advent, nu äntligen åker stjärnor och stakarna fram :)

*kram*

Linda sa...

Elanie: Jaaa han är ju outstanding!! :)) Å nu åkte ju äntligen Johan ut oxå!! Nice.. Ha så skoj ikväll!!

Sussie: Hihi.. tack sötis! Imorgon syns vi väl?!! Då blire pumpa av ;)

Åsa: Yes.. supergod!! Jaa imorgon ska vi styra upp alla stjärnor, jag längtar!!

Kraaam till er!!

Anonym sa...

Tack för din omtanke...det behövs! Kommer bli en tung jul för min del..Imorgon är det första advent och min födelsedag, men det enda jag känner är sorg över att inte kunna spendera den med min bästa vän, så som jag gjort de senaste 10åren..! Kram till dig

Linda sa...

Elin: Jaa jag tycker så synd om dig och tänker på dig ska du veta! Du har skrivit så fina dikter på din sida å jag blir alldeles tårögd! Bra att Andreas är där iallafall :))

Kraaaam