söndag 30 november 2008

Pumputbildning..

Idag var det dax för kvartalsutbildning för oss pumpare!! Denna gång gick utbildningen på Ego och det var proppat med folk, kul :)) Det var lite nya övningar i Pump 68 och fokus för denna klass är PULS!! Till veckan blir det iallafall release för nya pumpen!!



När jag kommit hem hade vi tänkt att gå ner på julskyltningen en sväng... men jag blev så trött på vädret så vi stannade hemma istället.. Tråkigt.. men det var så blött och halt så det hade inte blivit nå roligt ändå!

Nu är det iallafall JUL hemma hos oss!! :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Trevligt att träffas idag. Ledsen om jag var lite kort, men klarar inte av att prata om Ronja utan att gråta!(du förstår säkert)
Tack för den värmande kramen, så gulligt att du bryr dig tycker jag! Kram

Linda sa...

Elin: Jamen det klart jag förstår det, ingen fara!! Det kommer att bli bättre med tiden.. :) men låt det ta tid den tid det tar!

Kraaaam