torsdag 13 november 2008

Kakan..

Idag efter jobbet åkte vi ut till Kakan m familj.. Vi har inte träffas på tok länge och jag har aldrig varit i deras hus på Alnö.. :) Dom håller på att fixa och dona och det kommer att bli jättefint!! Vi fikade munkar och drack te och sen härjade barnen med varandra!! :)) Tack vännen för ikväll!! Efter besöket åkte vi till Max och åt middag där.. hihi.. det får man göra ibland ;) bara det inte blir för ofta, som det kanske har blivit nu på sistone :))



Idag har min hals inte varit nå bra.. jätteont och jag blir så ledsen... Bläää..
Sköt om er... Kraaaam

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt! :) Tråkigt med halsen din :( Vad skall ni hitta på i helgen då? Själv sitter jag och funderar på vad jag o A ska göra ikväll och vad jag ska roa mig med tills han slutar jobbet ;) Kram

Anonym sa...

Krya dig vännen!! *kramen*

Anonym sa...

ååh vilken bra blog du har, får jag tipsa om en sak?
när barnen har somnat. haru sett true blood? en tvserie, så bra.
http://www.trueblood.se

pussheeej

♡ Kakan♡ sa...

Tack själv!!!! Vad roligt de hade barnen, och vi:-) Undra hur många varv tokungarna sprang?? ha ha

Kram kraaam så länge!

Linda sa...

Elin: Heej.. jaa jag hörde att du var i stan.. tråkigt med ditt huvud bara :) Vi var bara en sväng på Birsta idag.. skönt!

Erica: Tack vännen :)) Fika imorgon söndag?!!

Hanna: Tack!! Nää det har jag inte.. kanske ska kolla upp den då, tack för tipset!

Kakan: Haha... jaa många varv blev det :)) Kul hade dom iallafall..

Kraaam