tisdag 11 november 2008

Lite sjuk...

Åhh jag som hatar att vara sjuk!!! Har varit förkyld länge nu och har tyckt att det blivit bättre.. men så i helgen så slog det till igen! Halsont på morgonen och allmänt snorig och hängig.. Körde pumpen i söndags med guud så jobbigt det var och jag svettades som en häst! Dom trodde nog att jag var bakis *hihi* Uffe fick ta mitt pass igår och imorgon oxå.. så får det bli.. :) Måste krya på mig nu!!


Vi köpte glass av glassbilen idag :)) å titta va tokig han blev!!

Kepsen fick man på köpet :))

10 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

På torsdag äru frisk va;-)

Ingela sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Inte skoj det där. Hatar att vara sjuk. Jag har också taggtråd i halsen i dag. Krya på dig Linda. Ska du på Nike 2009? Kram //Åsa

Linda sa...

Kakan: Jaa absolut ;)

Ingela: Tack va snällt :))

Åsa: Usch då.. Vi får kurera oss tillsammans! :)) Jaa det klart jag ska, du oxå va?!! Det blir kul de :))

Kraaaam

Anonym sa...

Hua vad tråkigt!! Ja, jag är ju knappast nån att skicka kryapådig-grejer men jag provar ;) Så ledsamt att vara hängig! *kramelikram*

Anonym sa...

åhh mysLeon=)krya på dig nu!!

Anonym sa...

Hej!
Va stor han har blivit.
Kram

Anonym sa...

Men hörru du fin flickan ;D... jag trodde ju att jag skulle få dansa med dig i måndags, men inte var det någon Linda där inte :(
Får väl bli en annan dag :P

Linda sa...

Åsa: Tack.. nu känns det redan bättre :))

Veronika: Hihi.. jaa han är bra goo ;) Jaa nu får det räcka!!

Hannah: Jaaa, det var ju så längesen vi träffades! Åhh va kul med en blogg :)) Ska vi länka till varann :))

Ulrica: Åhh nej... hur kunde jag vara borta när du för en gång skull kommer... Fyy va tråkigt!! Vi hoppas på bättre tur nästa gång!!


*kramar om*

Anonym sa...

Hihi.. han ser ut som Emil i lönneberga =) söt