onsdag 15 april 2009

Desp x 2

Igår var det ju två avsnitt av dom desperata hemma fruarna!! Å då fanns det ingen tid till att sitta framför datorn.. ;)

Igår så slutade jag tidigt och hade bestämt att vi skulle åka upp på Norra berget, det var ju så fint väder oxå!! Men när jag hämtade Leon så var han så bestämd, han ville inte... Han ville bara åka hem.. :) Pappan var klar när jag kom hem med Leon men då var det bara att vända i dörren.. Leon skulle vara inne, därmed basta!! Jaa inte tänkte jag tvinga honom heller... Han är så stor och vet vad han vill, samtidigt som han är fullt medveten om vad han väljer bort!

Så grabbarna var hemma och då åkte jag ner på stan alldeles själv!! :)) Underbart skönt att bara gå omkring och strosa, lite egentid till mamman!!

Jaa det blev ju bra till slut :))

3 kommentarer:

Erica sa...

Men klart att hot mama behöver lite tid för sig själv ibland!! :-) *kraaaaaam*

Jossan sa...

Härligt med lite egentid=)

Hur gammal är Leon nu?

Ha en toppen dag tjejen.
Kramis

Linda sa...

Erica: Haha.. gulle dig!! Men jag känner mig inte som en hot mama nu.. men men sånt är livet!!

Jossan: Jaa väldigt skönt och behövligt!! Leon fyller tre i juli.. stor killen nu!!

PÖSS på er!!