tisdag 21 april 2009

Sjukstuga..

För några dagar sen sa jag att Leon hade varit frisk så länge.. Tjii fick jag.. började ju med hosta och idag hade han över 40 graders feber.. Lill gubben våran!! När jag kom hem vid halv fem var han så ynklig, ville inte dricka eller äta glass... Men mormor kom förbi nu på kvällskvisten och då började han piggna på sig.. skålade fanta med mormor, så det var ju bra!! :)) och nu har han druckit välling och förhoppningsvis så sover han snart...




Leon helt utslagen vid fem tiden ikväll..

5 kommentarer:

Åsa sa...

Men lilla skrutt! Krya på honom :3 Å du, nu ligger alla dina lånade saker sen nån månad i en påse... fy bubblan vad dåligt av mig. Måste titta förbi!

Jossan sa...

Lill stackarn.. hoppas de går över fort.
Ta hand om er.
Kramis

Evan sa...

Huffa stackars liiiten =/
*tillfrisknings kramar till er*

Anonym sa...

Jamen visst äre typiskt! De var ju till mig du sa de, och jag sa samma till dig. Idag när jag kom hem från Sthlm så är Felicia sjuk... Vi skulle aldrig sagt något!! Massa kramar Anna

Linda sa...

Åsa: Jaa vi hoppas han blir bättre snart!! Hihi.. jaa det var ett tag sen, men det är ingen fara.. inte så att jag använder bröst pumpen varenda dag ;) Kom vettja!!

Jossan: Mmm man tycker så synd om dom små.. Fyy..

Evan: Tack sötis!!

Anna: Jaa det kanske det var *hihi* Jaa man blir så trött!! Tycker ju såklart mest synd om småtrollen våra!! Pussa på den där lilla..

Kraaam till er!!