söndag 19 april 2009

Today..

Idag hade vi tänkt åka och bada på förmiddan, men Leon har fått hosta så det kändes inte som nån bra idé.. Hoppas hoppas att han får vara frisk :)) Vi var ute på förmiddan och gjorde hundra sand kakor, kändes det som *ler* Sen sov Leon en timme i vagnen medans jag plockade lite och så hann jag även med och sola lite på altanen :))

Pumpen gick ju strålande idag, jag kände mig stark :)) och ökade på tre musklergrupper!! Men måste ju våga prova för att lyckas!! Å då känns det ju extra bra!!




Middag idag :)) Ser kanske inte så gott ut ;) men det var gott å starkt!!

4 kommentarer:

Fia sa...

Vad tusan åt ni till middag? ;P hihi...

Å du, kortet på Leon från dopet vill jag ha i ram! Gullunge! <3

*KRAMA*

Linda sa...

Haha... jaa det såg ju inte så aptitligt ut... *ler* Jag håller med... men det var grillad kyckling, champinjoner, feta ost och lök tillsammans med "paprika chili creme fraich" MUMS!!

PUSS!!

♡ Kakan♡ sa...

Du är ju så duktig på att uppdatera du. Kuligt kuligt:-D

KRAM

Linda sa...

Kakan: Duktig?!! Sådär tycker jag att jag är nu... men men :) Det får vara så ibland!!

Kraaaam gumman