tisdag 7 april 2009

Sur...

Jaa idag är jag SUR!! Först har man jobbat hela dan, + varit på avdelnigsmöte, längtat till fikat med flickorna och så är det inget DESP.... Jag blir tokig!!! Inte för att det gjorde nåt att vi fikade, för det är ju alltid mysigt, men ändå!! Typiskt!!

För det andra!! Min blixt på telefonen har lagt av... Jag som precis fick en ny tele av älsklingen... Fyy va man blir less... Ska iallfall försöka fixa eftersom telefonen är rätt så ny, så det måste gå att få på garantin!!



Längtar iallfall till sommaren :))

5 kommentarer:

Mathilda sa...

Naaaw lilla killen :)

Jaaa, jäkla hockey! Vad irriterad man blir!!

Kram!

veronika sa...

men fasen va träligt med mobilen, ja ge oss lite vår nu va? det här vädret är ju hemskt! glad påsk på er!!!kramisar:)

Linda sa...

Mathilda: Hihi... ligger och lyssnar på mammans berättelse :)) Å jag såg ju att det inte var DESP precis innan.. Bläää va tråkigt!!

Veronika: Jaa det har ju inte gått min väg kan man väl säga när det gäller mobiler... *ler* Jag använder ju min så mycket oxå!!

Glad Påsk!! *kramar om*

Jossan sa...

Ny dag bruden och hoppas den börjat bra för dig=)

Jag ville skicka ett bamse bamse bamse påskägg till er familj och önska er en underbar påsk, med ledighet, vänner och god mat.

Kramar från en liten "singel" tjej som oxå längtar efter lite ledigt!=)

Linda sa...

Jossan: TACK!!! Hoppas din påsk blir super bra, fast du är själv!! Jag tänker på dig.. :)) Stor PÅSK KRAM!!