onsdag 22 april 2009

Vilken natt...

För det första så öppnade jag imorse, å då ligger jag alltid på spänn eftersom jag är rädd att försova mig... Å sen hade vi ju den där lilla som var sjuk.. Jag fick sova i 1 ½ timme innan jag hörde han ropa från sitt rum.. Vi lyfte in honom till oss och gav mera ipren.. het som en kamin somnade han om, men jag låg vaken iallfall en timme och lyssnade på hans rossliga hals och täppta näsa.. Under natten vaknade han flera gånger och yrade, grinade och satt sig upp hela tiden.. ville ha festis och såklart fick han det.. Det kändes som om jag inte sov en blund inatt.. Trött kan man lungt säga att jag var när klockan ringde kvart i sex... :)

Idag ingen förändring.. över 40 graders feber och han hade legat hela dan i soffan :) När jag kom hem vid två tiden var det ändå lite bättre.. fick i honom både glass och dricka.. även lite strips ;)

Hoppas på en bättre natt inatt.. *ler* SOV GOTT!!

2 kommentarer:

Elin sa...

En stor krya på dig kram till Leon från mig! :) Och en till hans duktiga mamma såklart. Trevlig helg!

Linda sa...

Elin: Tack tack söta du :)) Hoppas ni får en underbar helg tillsammans!! *kraam*