onsdag 17 mars 2010

Framme...

Nu har vi kommit fram efter en lång flygresa.. Leon var verkligen superduktig!! Han tittade i tidningar, pratade en massa och sov sen några timmar.. Lennox fick en babylift och den var ju kanon.. däremot så var det många intryck för lillen så när han sov, så blev det bara 40 min åt gången.. :) Men har var väldigt snäll ändå!! Gårdagen blev ju väldigt lång, jag sov bara 30 min på planet så igår gick jag och la mig kl åtta.. väldigt behövligt!! Huset är jättefint och poolen kanon för Leon :) stranden däremot är inge fin där vi bor, så idag har vi hyr en vespa med flak + att vi har två cyklar! Så snart ska vi på nya upptåg och leta efter en bättre strand! Vi hörs..

5 kommentarer:

Fia sa...

Härligt att höra att allt gått bra, gumman! :D

<3

Evan09 sa...

Men guu va härligt! Hoppas ni hittar någon mysig strand :) Inväntar med spänning mer uppdateringar här på bloggen. *kram kram*

Elin sa...

Ååååh vad härligt! njut nu för fulla muggar! :) KRAAAM

Josefin sa...

Men va bra att flygresan gått bra.....HAr väntat å väntat. Bada nu och njut i värmen....Gud va skönt;)KRAM

Linda sa...

Fia: Jaaa bara bra!! Hoppas Hugo mår bättre nudå!! Fyy va jobbigt..

Eva: Jaa idag hittade vi en lite bättre.. men inte nån kanon strand än.. får se imorgon!! :))

Elin: Jaaa super, å jag lovar att vi myser!! :)

Josefin: Jaa faktiskt väldigt skönt!! Dom var så duktiga.. :) Nu är det bara stranden som gäller *hihi*

Kraaaam