fredag 19 mars 2010

Kim beach..

Nu har vi hittat en fin strand som vi har varit på i två dagar.. Här finns allt från solstolar och massage till food and drinks! Perffa :)) Leon badar för fulla muggar och för han går allt jättebra :)) Han älskar att åka vespa till stranden och bada i de höga vågorna.. Lennox är ju som vanligt jätte glad och snäll.. så även nu :)) MEN han har vänt på dygnen totalt *ler* På standen sover han max 40 min och en liten sväng när vi åker dit och hem.. sen är han vaken!!! Lillbubbas... Värmen går faktiskt bra och han äter lite tätare nu än vad han gjorde hemma.. han får även vatten i flaska när vi är på stranden :)) Det jag tycker är svårast är att han inte får smörjas in, å då inte vara i solen heller.. såklart..han skulle ju tycka det var mysigt att gå en sväng på stranden, i babybjörnen, men det går ju inte.. Än så länge har jag inte legat ner på solstolen och solat och det kommer väl inte och ske heller ;) Det kan vara jobbigt å resa med två små, det sticker jag inte under stolen med.. men för det mesta är det helt underbart!! Det blir som man gör det till :))











11 kommentarer:

Elin sa...

UNDERBART :-) Älskar din positiva inställning! Nog ska du hinna med att ligga i solstolen lite, du har ju fyra till vuxna som kan assistera dig ;)
Svalkande kramar från Suecia! ;)

♡ Kakan♡ sa...

Åsså försvann mit inlägg. Skit!

Hur som helst, sköt om er och njut på bara!!!!!

Kram Kakan

Josefin sa...

Men n vad skönt ni verkar ha i solen....här är det skitväder idag, regn och snö å mulet. ´Ha det bra Kram

Fia sa...

Myyyys! :D Men inte har Lennox VÄNT på dygnet - han sover väl på nätterna hoppas jag! :/

Jättefina bilder! Tack! ;)

<3

evan09 sa...

Kim beach är en myyysig strand. Där va vi oxå en å annan dag när vi va i thai =) Å jag gissar på att du kommer va brun även om du inte hinner ligga och "steka" i solen. Du blir brun av å bara vara där,hihi.
Superfina bilder! kraam

Linda sa...

Elin: Jaa annars går det ju inte ;) Å idag hann jag ligga två gånger.. lovely :)) men då brände jag mig oxå!! *hihi*

Kakan: Åhnejje.. :)) Gullis!!! Hoppas magen mår bra!!

Josefin: Gud så duktig du är å kommentera :)) jätteskoj!! Hälsa barnen så mycket från Leon..

Fia: Nää inte riktigt.. men du vet ju att han brukar sova för natten vid åtta... nu somnar han vid halv och sover en halvtimme sen är han klarvaken *ler* tills kanske elva ;) men men..

Eva: Jaa jag förstår ju det :)) Kim var ner en sväng igår och surrade lite :) Å visst kommer jag få lite färg iallfall ;)

KUL att ni kommenterar, älskar det :))

PUSS!!

Suzanne sa...

Hej vännen!

Vad UNDERBART ni ser ut att ha det.

Önskar att jag vore där jag med ;-) Nästa gång tror jag att jag följer m som personlig barnvakt åt min lille kompis!! ;-)

Kortet på Lars är helt makalöst vackert, ser ut som ett riktigt professionellt foto.

Må så gott och var försiktiga!

Kram kram

Fia sa...

Du kommer nog att bli brunare när du springer omkring hela tiden! :D Saknar dig! <3

Å jag håller med om att bilden på Lars är sjukt snyggt! Proffsigt! :D

Linda sa...

Suzanne: Jaa du får jätte gärna följa med som "nanny" Skulle ju va tok skönt och skoj *hihi* Å bilden blev ju jätte bra, ganska duktig jag var :))

Fia: Å jag saknar dig, tänk om du hade varit med, då hade resan varit komplett :))

Kramisar!!!

evan09 sa...

Hallå.. nu är det dax att uppdatera igen ;) i want some pics from thai å d NU :D Jag har thai begär..hihi. Kramar

Linda sa...

Eva: Vassegoo ;)