söndag 14 mars 2010

Saknat mig?!!

Åhh äntligen har bästaste Linnzen fixat internet uppkopplingen till oss!!! Har nästan fått lite abstinens när jag blev utan datorn i en vecka!! ;) Nu är vi iallafall snart på väg :)) Imorgon åker vi från Sundsvall 06.08.. så det kommer bli en lång dag imorgon!! Barnen sover nu och vi håller på att fixa det sista!!! Wiiieeee... jag längtar så :)) Ingen resfeber än.. men det kanske kommer!!! Ni följer väl med på våran resa?!! Genom bloggen såklart ;) Nästa inlägg kommer från soliga Thai :))


10 kommentarer:

Fia sa...

Joråsatt! Jag kommer att kolla till er flera ggr om dagen!!! Saknar dig redan....... <3

Maria sa...

Åh vad härligt att åka till solen:) kommer att följa er resa på bloggen....när du kommit hem kanske min lilla knodd har kommit....*hoppas* för nu börjar det bli jobbigt och tungt...;) Ha det så jättebra och underbart på er semester...Kraam!! /Maria

♡ Kakan♡ sa...

Har undrat var du hållt hus;-)

Ha det så himla mysigt och härlig nu!!!

Kram Kakan

Anonym sa...

Ha en toppenresa o myyyys allt ni kan :))
Kraaaam!!!!/ Kicki

Evan09 sa...

Men äntligen! Jag har saknat dina blogginlägg massor och givetvis följer jag dina uppdateringar från thai :D Ha det super!! *kramar*

Anonym sa...

Ha en underbar resa! Det ska bli kul att läsa på bloggen. Sköt om er!
Kram
Anna

Jossan sa...

Men njut nu i soliga Thai...;) Bada massor och sola lugnt;)... Följer er på bloggen...Stor kram & hoppas resan går bra...!

Linda sa...

Tjejer: Jaa det känns ju lite i magen nu :)) Det kommer att bli jätte skoj de här, kan inte tänka mig annat!! *ler* Sköt om er!!

PUSS!!

Jossan-Wellness by me! sa...

ÅHHH Va härligt, njut nu och ta hand om varann!!!:)

KRAM och tack för senast:)

Åsa sa...

Å ha en underbar resa, inget jag tvivlar på att ni kommer få :) Härligt för er, krama om, älska, sola och njut!!