måndag 1 mars 2010

Mamma/barn gympa...

Idag var planen att gå på mamma/barn gympa på ego :)) Gick jue när Leon var liten oxå, så jag tänkte att det kunde va lite mysigt! Men när jag ringde ner så var det för få anmälda, så det blev inget.. Å va snopet! Eftersom jag inte känner av halsen idag så gick jag och Lennox ut på en prommis i snövädret :)) Men dåligt jobbigt.. ;) vägarna är ju sådär halvplogade så man håller ju på att kämpa ihjäl sig med vagnen :)) Jag var helt slut efter en timmes promenad, det kändes minst som två!! Det var min träning idag! :)


2 kommentarer:

Suzanne sa...

Men, vad synd att det var inställt pga för få anmälda! =(
Jag gick med Oliwer på den gympan och det var sååå roligt, skönt och behövligt!

Kanske EGO måste göra lite mer reklam för den sortens "gymnastik" oxå? Tänkte att många kanske inte vet om det?
För visst är EGO de enda som har det av alla ställen i stan?

DUKTIG var du iaf som tog dig en rejäl promenix i detta före!!!

Kram

Linda sa...

Camilla: Hej! Jaa jag hoppas på en vinst där, men det är ju en hel del som tävlar ;) Men jag ska absolut kolla in din blogg! Tack för tipset.. Hare gott..

Suzanne: Jaa jätte tråkigt!! Men men.. Jag tror oxå att reklamen kanske inte var den bästa, men det har ju alltid gått dom andra terminerna.. ja så är det :) Å jag tror att Helex oxå kör mamma/barn.. Lunch imorgon?!!

Kraaam