tisdag 23 mars 2010

Speedboat...



Idag åkte vi på en tur till Turtle island, en ö där dom föder upp sköldpaddor :)) Här gick vi i land och badade och åt våran lunch..



Denna sköldpadda vägde ungefär 70 kg, och dom höll på att göra rent till den så snart skulle det fyllas på med vatten :)



Leon vid ingången till museet :)



Ganska så skönt va ;)



Leon har lärt sig å hoppa själv från kanten :) och nu även från en solstol, det går undan här ;)



Familjen Berg/Berglund i polen :)



Wiiihoooo... ;)

Imorgon åker vi till Koh Chang och möter upp Sillen och Mathilda.. där stannar vi i två nätter så vi hörs om någon dag igen :)) Soo long!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt :) ha det så bra och krama på barnen

Helen

Anonym sa...

gumman nu fick du ju iaf sola lite;) ta det lugnt nu och jag hälsar Jonna!
massa kramar<3/Kina

Anonym sa...

Tjena gumman! Ni har det helt underbart.. Jag var i åre i helgen,trevligt:).. Ha det så bra ..Kramar/maiia

♡ Kakan♡ sa...

Jag vill också till Thailand!!!!!

Här hemma går jag å fryser och kan kanppt stänga jackan längre för stormagen;-)

Njut så mycket ni kan och var rädda om er.

Kram Kakan

Linda sa...

Helen: Jaaa mysigt!! Hälsa du oxå :))

Kina: Jaa det fick jag :)) Såå skönt!! Pussa på dom där små :))

Maiia: Heeej gumman :)) Va kul att du skriver till mig!! Vi har det jättebra å längtar absolut inte hem *hihi*

Kakan: Jaaa jag vet *hihi* Gumman, du har säkert den finaste magen.. snart kommmer den lilla *hihi* Mysigt!!

PUSS!!!!