söndag 4 maj 2008

11.30..

Jamen hallå!! Jag sov till halv elva idag...det var längesen kan jag säga!! Killarna lekte så bra i vardagsrummet och Leon kom inte in en ända gång, så då sov mamman.. *ler* Mycket skönt!! Idag har det varit underbart väder och vi har varit ute och lekt och sen blev det pumpen för min del..

Men nu är det dax iallfall... att anmäla sig till festen!! Jaaa det kommer ju att bli TOOOK kul bara :)) Jag blir lite nervös måste jag säga, för nu är vi över 40 pers på förfesten, å den ska ju vara hemma hos oss!! *hihi* Meen jag får väl trösta mig med att det kommer ju bara att vara nån timma hos oss, så vi kan väl inte riva huset på så kort tid?!! ;) KÖP biljetter NU!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte jag få ha leon då :D

Helen sa...

Åh, ja det hade verkligen varit sjukt roligt... Men jag åker på kärlekssemester till åre istället ;) *puss*

Linda sa...

Viktoria: Hihi... va gullig du är... vi måste kolla upp det där!! Kraaaam

Helen: Åhh va synd, gud så kul det hade varit!! Men ni kommer ju att få det super mysigt ni oxå!! Kraaam

Anonym sa...

hej gumman! åh herregud jag har inte hunnit köpa biljett än, men ska fixa;)) 40 pers!! spika fast möblerna haha;))*kram*

Linda sa...

Veronika: Haha.. jaaa jag kanske måste göra det.. och förvarna alla grannar!! ;) Styr upp biljett genast!! Kraaam