torsdag 22 maj 2008

Nöjd...

Så.. nu är det värsta över... Det gick ju faktiskt bra, jag var super nervös inför opponeringen, men jag fixade det rätt bra! *ler* Min examination kändes inte så farlig eftersom jag inte kunde göra så mycket mera, det var bara att försvara mig så gott jag kunde. Däremot fick jag en examinator som är expert på examensarbeten så innan han var klar med mina kompletteringar så trodde jag att jag skulle dö!! Hallååå... det kändes som om jag skulle ändra hela uppsatsen.. Men jag ska smälta allt tills imogon och förhoppningvis så kanske det inte är så jätte mycket att ändra ändå...

Kraaaam till er... :))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig flicka!!
Kram

Linda sa...

Tack tack söta Ulrica!! :)) Nu är jag snart klaaaar!!!! *hihi* Undrar om det finns nåt jobb till mig bara ;)

Kramis

Anonym sa...

Kom ihåg att komma och fika imorgon runt 18.00 tiden. KRAAAAM!

Linda sa...

Näää men hur skulle vi kunna glömma det ;) Vi kommer!! Kramis..