måndag 19 maj 2008

Ny vecka...

Idag lämnade jag Leon kl åtta på dagis och efter en timme ringde de och berättade att han hade feber... Jaha.. då var det bara att åka dit igen och hämta hem honom :) Älsklingen min!! Så idag blev det inte mycket gjort... men på kvällskvisten åkte jag ner på Egan och körde Street med bästa Fia :)) Å jag var ganska duktig *hihi* Fia var ju outstanding... men de är hon ju alltid ;)

Lägger in några flera bilder *ler*
Jag älskar bilder jag, märks det eller?!!


Lars och Erik.... :)

Bästaste Sillen...

U and Me..

Vaäre här för porrisar ;)

4 kommentarer:

Fia sa...

Mowahahaha ;D Vilka tokroliga bilder! Vad vare för fot som kom upp i Sillens bild då??? Å Jocke o AK......... I love it!!!!

Å du var den bästa idag gumman! Snart kanske du kan hoppa in för mig om jag blir sjuk.... :D

*KRAMIS*

Homan sa...

Tja!
Vilka galna outfits! Vad sysslar ni med där uppe i Sundsvall. Ha det gött.
Vi hörs
Mvh
Homan

Pia Alm sa...

Vad är det som går bland barnen? Fabbe fick ju tvärhög feber förra veckan.. hoppas han kryar på sig snabbt! Kram

Linda sa...

Fia: Hahaha jaaa jag vet, helt galet!! :)) Skon vet jag inte vem som äger.. *ler* Å du, bli aldrig sjuk ;) det går bara inte!!

Homan: Hello!! Jooråsatt, här uppe är vi lite crazy ;) nästa gång kan väl ni oxå komma!! :)) Hälsa familjen!!

Pia: Jamen jag vet inte... såå tråkigt för dom små.. Hoppas det är bättre hemma hos er, för det går åt rätt håll här...

Kraaaam till er...