tisdag 20 maj 2008

Nervös...

Joomenvisst... nu börjar jag känna lite pirr inför torsdagens opponering och exemination! Ghaaa.. jag tycker det är jättesvårt att hitta konstruktiv kritik till min opponering.. inte vara för snäll och inte för hård *hmmm* Känns sådär måste jag säga... Imorgon åker jag iallfall upp och är med på två opponeringar (man måste göra tre innan man själv går upp) kanske man kan få lite tips där!

Nu ska jag åka till Fia för våran desp kväll, som vanligt står det fruktsallad, vanilj kesella, turkisk yoghurt, sirap och nötter på bordet... Såå nice!!

Goo kväll!! :))


ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på torsdag då! Kommer gå galant tror jag!

Anonym sa...

Du e ju så duktig! Klart det kommer gå bra!!!! Men, *spark* och lycka till :) kramis!

Linda sa...

Åhh tjejer!! Tack.. jag har suttit nu hela kvällen och nu får det vara bra! Jag kan inte göra så mycket mera, hoppas på det bästa bara :) Tack igen för att ni tänker på mig..

Kramis..

Fia sa...

Imorrn äre dagen D... Gumman det kommer att gå fiiiint :D det vet vi ju redan!

You Go Girlie! ;)

Linda sa...

Fia: *hjärta*