måndag 12 maj 2008

Haha...

Jaaa då har man sytt klart då... outfiten för discofesten! Jag är ju inte så bra på att sy, men tycker att det är ganska roligt sådär ibland.. Vissa blir tokig på mig när jag ska sy eftersom jag nålar aldrig, använder heller aldrig måttband och tråden ska vi inte prata om, alltid fel färg!! *hihi* Iallafall så hade jag sytt en tubtopp idag, väldigt tajt var den att få på men tillslut satt den där... :) *nöjd* Men sen då, fick inte av den.. var bara att klippa loss mig *asgarvar* och sy ut den lite!! Ja ja man lär sig så länge man lever, eller hur!!


Leon undrar vad mamma håller på med... *ler*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men åhhhh vilken söting!!! :-)
Hihi...lät dramatiskt ditt syprojekt :-D *kraaaaaaaaaaaam*

Anonym sa...

men lilla sötisen;) äre mammas hårband;)*kraam*

Anonym sa...

Hallå
Oj va stor han har blivit. Tiden går riktig fort nu . Min son fyller 5 I juni redan . Ingen bebis längre *gråter*

hahaha Hur mår du annars ?
vanni

Linda sa...

Miss E: Haha.. ja det gick lite åt skogen... ;) men jag fixade till sen!!

Veronika: Det var mammas hårband förra discofesten!! :)) Nu äre nytt tyg.. *ler*

Vanessa: Tiden går ju sjukt fort, herregud ;) Jag mår såå bra så och livet leker!! Å durå ska tävla, duktig mamma!! :)) Kör gärnet nu!!

Kraaaam till er alla!! *hjärta*

Anonym sa...

Värsta duktiga husfrun tycker jag :) *tuppe uppåt*

Linda sa...

Elanie: Hihi.. jamen ganska duktig iallafall!! :)) Undrar bara när jag ska bli Fru?!! ;)

Kramen