söndag 25 maj 2008

Min dag...

Och alla andra mammors dag oxå :)) Va snäll med din mamma, för du har bara en.. Så brukar jag säga till Leon.. :) för det är ju faktiskt sant!

Morgonen började med att jag väcktes av ett mess klockan tio!! Oj va trött jag var *ler* Det var Jossan som berättade att de skulle till ankeborg, så då var det bara att sleva i sig lite frulle och sen iväg.. Jag älskar när det blir spontana utflykter jag!! *hihi* Vi gick även till Sidsjö trädgårdscafe... Åhh lovely var det ju, hade aldrig testat det men det kommer jag att göra snart igen!!


Nellie och Leon fikar lite... :)

Jerry och Melker!!

Pilla och Lintan ;)

Jossan du hade rätt.. kolla vad som stog på bordet :))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen jag sa ju det....Lars är duktig han...eller just det de är ju kanske från Leon;)...Hörs i morrn då när vi ska klura ut tentan! Kram

Linda sa...

Haha... just de! Min kille är den bästa!! :)) Jaa imorgon måste vi slå vara kloka huvu´n ihop.. *ler* Sov gott!!

♡ Kakan♡ sa...

Åååå vilket mysigt fik. Deit vill jag oxå!! Har liksom efterlyst mysiga fik i Sundsvall ett bra tag:-D

Kramelikraaaam och lycka till med tentan!!

Linda sa...

Kakis: Jaa det måste ni prova, jättemysigt! Å gott fika, underbart en fin sommardag!! :)

*kramar om*