måndag 22 december 2008

1 ½ dygn..

Idag hade väl Leon inte varit så jätte sugen på mat, men han hade ändå ätit lite välling och lunch.. Åhh det kändes så bra så vi bestämde med Fia och Alex att vi skulle ha lilla julafton innan dom drog vidare till lilla mamma... Men efter att jag hade gosat, tittat på tv´n med Leon så kom han in i köket och tog sig åt halsen och sen började han att grina, jag tog upp honom och då spydde han ner hela mig... Älskade vän.. Han spydde upp all mat och det var bara för oss två att hoppa in i duschen.. å Lars fick ta golven.. Jag tycker det är så konstigt att det kan gå så länge innan han spyr igen, nu alltså 1 ½ dygn.. Det gick i och för sig lika länge emellan kräkningarna förra gången han hade magsjuka.. Jag önskar av hela mitt hjärta att han är frisk på julafton.. *please*

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla vän, och han som såg ut att mås bra förut, men det blir säkert bra snart, håller alla tummar *L*

Kramar från Helen

Anonym sa...

må så bra skulle det ju givetvis stå

Linda sa...

Helen: Jaa eller hur?!! Men så fort han hade spytt så är det ju full rulle igen.. Fattar nada ja :))

Kraaam

Anonym sa...

Åh hoppas han kryar på sig snart, lilla dodisen :/ Så tomten kan komma å hälsa på på julafton! En riktigt God Jul till er gumman. *Massa kramar*

Linda sa...

Eva: Jaa jag håller alla mina tummar :)) Synd att jag inte kunde vara med igår, men sånt är livet :))

Goood jul och knip nu ;) *kramis*

Anonym sa...

Familjen Hällstorp Önskar en rikigt god jul.
Valde att inte skriva, angående det tråkiga.
Men ser det positivist, kroppen gjorde det den skulle.
Än mer kärlek.
Det är en av anledningar till att vi alltid har med oss barnen överallt.
De är så jävla underbara.
Tids nog väljer de själva och då har man inte att sätta emot :-(
Älska livet, det gör vi (med allt vad det nu innebär).

Mvh
Familjen Hällstorp

Anonym sa...

Idag är iaf jag liite bättre i skallen men vore toppen om det kunde försvinna helt. Hur är det med lilla sötnosen då? hoppas han får vara pigg nu!
kram och god jul vännen!!

Linda sa...

Familjen Hällstorp: Ni är ju för underbara.. :)) Jag brukar faktiskt tänka på er ibland, ni har sån härlig inställning till livet/familjen :) I love that!! Hoppas ni får en lovely jul..

Marie: Jamen va bra, å imorgon är du fit for fight igen ;) Jag håller fortfarande tummarna för Leon :))

*kramar om*