måndag 15 december 2008

Kärlek...

Till er alla för så fina kommentarer till mitt tidigare inlägg... Jag blir så varm i hela kroppen och det känns bra att det är så många som bryr sig, tack!!

Jag är helt övertygad om att Leon kommer att få ett syskon, det var bara inte menat nu.. allt sker av en anledning och jag tror att det kommer en annan krabat som vill vara med oss :)) när den känner för det! Vi är så oerhört lyckligt lottade redan som har en underbar son som vi älskar över allt annat och det får man inte glömma bort.. Och så har jag världens underbaraste sambo som har stått vid min sida under alla dessa år, och jag känner att vi är närmare varann nu än någonsin.. VI kommer att klara det här tillsammans!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det vet jag att ni kommer!!!
*With love all things are possible*
Massor av kramar till er!

Anonym sa...

Självklart klarar ni det här, man är starkare än man tror när det händer saker, jag lovar :) kram på er alla

Helen

ps. krama lite extra på Leon från mig

Anonym sa...

Å så klart att ni fixar de här! Som du skriver så har ni en stark å trygg grund att vila er på.. Och man får ju vara ledsen! Tänker på er, *kramar om* / Erika Söderberg

Anonym sa...

Men hoppsan va konstigt jag formulerade mig! Tappade väl några hjärnceller i lördags.. =/ Men jag hoppas att du förstår vad jag menar? =) Kramar igen.. Erika.S

♡ Kakan♡ sa...

Klart ni kommer!!!

Kramar Kakan m familj

Evalinda sa...

Ville bara skicka en hop med kramar till er! Evalinda

Linda sa...

Elin: Jaaa jag vet oxå det!! Tack söta du!! :))

Helen: Det stämmer faktiskt ganska bra de.. man svetsas i hop till ett team! Leon kramas tillbax..

Erika: Haha... men vad hände där ute ;) Tack för omtanken, det behöver vi..

Kakan: YES!! Vi hoppas på det bästa!!

Evalinda: Tack vännen!! Det värmer..

Bamse kramar!!

Lina Sirén sa...

En massa kramar till er söta familj! Ta hand om varandra extra mycket och njut av julen! Ni klarar det här gumman!

Tänker på er!
Kram Lina

Linda sa...

Lina: Tack så mycket!! Jaa vi ska ta hand om varann extra mycket!! Det lovar jag :)) Ha en underbar jul!! Kraaaam i massor..