söndag 7 december 2008

Release 68...

Idag var det dax!! I korta kjolar och röda strumpbyxor körde jag, Camilla och Sara järnet på nya pumpen.. :)) Åhh gud så roligt det var.. Camilla var helt galen och skrek & tjoade så det ekade där inne.. Jag som tycker att jag kan härja men där ligger jag i lä, kan jag säga ;) Deltagarna var inte sena på att hänga på dom heller, underbar stämning!! Jag var helt slut när det var mina sista låtar men jag körde på ren vilja :)) Imorgon kommer jag känna att jag lever i allafall, det är ett som är säkert!!

Goo kväll :))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så roligt att träna med er!! å fina var ni i era strumpbyxor och kjolar minsann.
kram

Linda sa...

Marie: Jaa jag hoppades att ni hade lika roligt som vi hade!! Å att det var jobbigt, för det tyckte jag!! :)) Kraaaam

Anonym sa...

ja, det var jobbigt oxå :) Hoppas Leon kryar på sig!
kram