torsdag 4 december 2008

Sena dagar...

Igår efter jobbet gick jag till Leons dagis för drop in fika :)) Älsklingen hade väntat och väntat på att jag skulle komma, eftersom dom fick vänta med att fika tills föräldrarna kom... Å så äntligen kom jag å då blev det fika direkt!! När vi kom hem lagade jag mat och sen kraschade jag i soffan... hade sån sjuk huvudvärk och sov över 2 timmar :)

Idag började jag klockan åtta och gick ifrån jobbet 12 timmar senare :) Vi hade först avdelnings möte och sen "grötkväll med paket" öppning! Myss bara :)) Fick såklart komma hem och pussa på en sovande älskling.. men i helgen ska vi va med varann å bara myysa!! :))

Imorgon åker Lars ner till Götet och Fitnessfestivalen :) Åhh jag hade gärna följt med men kände att pengarna inte fanns och så ville jag prioritera Leon :)) Förra året tävlade ju Lars och sen på kvällen så gick Lars ner på knä och friade till mig!! Å vilken magisk känsla det var :)) *kärlek*

Goo natt mina kära bloggisar.... *blink*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som massa myys! :)

Kram e.

Anonym sa...

Vi blir också "hemma" i Sundsvall. Ska bli en skön helg! Bara rå om varandra! Men du, 1 år sedan, då e det ju snart dax för du vet vad ;) Hihi! Ha en underbar dag! Kram

Linda sa...

Elanie: Jaaa myys bara!! :))

Elin: Det är så skönt med sådana helger!! Jaa jag vet ;) men jag tror att det får vänta lite.. Vi hinner :))

Sorry tjejer att jag svarade så sent, har haft fullt upp hela helgen!

Kraaam till er.. :))