söndag 21 december 2008

Lottas dag..

Igår kväll hade vi så trevligt hos lilla Lotta :)) Maten och tilltuggen var supergoda och tjejerna, Kina och Lotta, hade fixat så fint!! Vi surrade och umgicks fram till klockan elva, för min del, eftersom hemma hade Leon spytt flera gånger.. Så då kände jag att jag måste hem och sova för att klara natten :)) Men hela natten gick bra och han sov i sin säng, men på morgonen så spydde han upp hela välling flaskan i våran säng.. Nu sover han och idag har han bara druckit cola med det har gått bra! Vi hoppas på det bästa!! :))


Jag och Flisan..

Födelsedagsbarnet och Fia..

Miss E laddar upp... :))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Leon och Ida verkar ju få magsjuka smtidigt de, år efter år... Huga våra stackars barn.

Men du gumman...läser längre ner i don blogg nu och får jordens klump i halsen. Vet inte vad jag ska säga, allt låter ju så fånigt. Men jag är verkligen ledsen för er skull att lillbäbisen inte stannade kvar i din mage.
Är så konstigt, men när vi sågs på Birsta för nån vecka sen så fick jag en sån där känsla som bara sa mig att ni nog skulle få tillökning, inser ju nu att jag hade rätt.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att en ny liten bäbis snart flyttar in i din mage!

Stor Kram

Anonym sa...

Så fina flickor på bilderna :)
Hoppas Leon kryar på sig fort så han är pigg tills TOMTEN kommer!

Kram e.

Anonym sa...

Tummen upp för bildvalet!! :-) *puuusss*

Linda sa...

Suzanne: Haha.. jaa å ändå träffas de aldrig ;)
Jaa visst är det tråkigt.. men jag hoppas som sagt att det kommer en annan litten till oss, snart :)) Och du hade rätt magkänsla där.. visst är det konstigt att man kan känna på sig sånt där :)

Elaine: Hihi.. just de :)) Jaa vi hoppas verkligen det, å att inte vi oxå åker dit :))

Erica: Jamen såklart!! :)) Jag raderade den på en gång, jag är snäll ja ;)

Kraaaam!!!!!

Anonym sa...

Tack!!

Vilken fin familj ni är och mysig blogg du har, tittar gärna in igen!

GOD JUL!

Linda sa...

Sofie: Tack själv.. jag tittar in då och då hos dig, via Karins blogg hittade jag din!! :))

God jul..