måndag 1 december 2008

Sommaren 06

10 dagar innan Leon kom till världen!! :))







8 kommentarer:

Anonym sa...

Guud så vacker du är:-) Tack för lyckoönskandet:-) Nu är det nära ...tills man kliver upp på scenen igen...:-)

Från det ena till det andra..min mamma var I sundsvall i Lördags...på Birsta:-) så ni kanske sprang förbi varandra...hihi Visst är det mysigt när julen närmar sig...alla ljus och goa bullar å kakor å mat...( drömde om mat i går natt ) uuhhh..har aldrig hänt förrut..Skicka lite vinter till oss med:-) KRAM

Anonym sa...

va fina bilder! lika snygg som alltid=)*kraam*

Anonym sa...

Jätte fin e du! :) Gillar den sista mest! Kram

Jossan sa...

Åh vad fina bilder, du är så vacker tjejen.
Ha en fin dag och krama om din gravida kära vän från mig=)

Kram

Linda sa...

Linda-Marie: Men tack!! :))
Jaa vi kanske sprang på varann.. å jag älskar julen jag mä!! Efter tävlingen får du baka massa gott!! *hihi*

Veronika: Tack vännen!! Man känner ju inte sig så snygg när man är hög gravid.. men men :))

Elin: Tack!!

Jossan: Tack Jossan å absolut ska jag göra det!!

Kraaaam till er!!

Fia sa...

Nu har jag gjort det som du bad om..... ;P

Anonym sa...

Hej! Gjorde det väldigt ont,tog du epidural? Ska inte skaffa barn än men är väldigt rädd.. Din mage ser fin ut:) Gjorde du nåt speciellt för att slippa bristningar? Önskar er allt gott!

Linda sa...

Kat: Hej! Det klart att du ska skaffa barn, men låt det ta sin tid.. :) Jag tog bara lustgas och det gick över förväntan.. :) Det klart att det gjorde tok ont, men de var det värt.. skulle göra om det flera gånger igen :)) Lycka till!

Kraaam