söndag 14 december 2008

Why...

Leon skulle bli storebror i mitten på juni.. Jag skulle bli två barns mamma och vi skulle bli fyra i familjen... En underbar känsla och lyckan var total!! Allt var så perfekt och vi svävade på moln.. Tänk att vi skulle få gå igenom ett graviditet och en förlossning igen, något som är så fantastiskt!! Jag hade gått nästan hela tretton veckor när jag fick en blödning på natten.. dagen efter konstaterade man att jag hade fått ett missfall... Allt kändes helt tomt och jag kunde inte/ville inte förstå.. Varför???? Det var som om någon drog bort mattan under fötterna och allt var helt svart... Alla förväntningar och drömmar krossades och tårarna slutade aldrig att rinna..

Why????

16 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, vännen! Det är inget man önskar nån... Känner med dig!! :3 Krama om familjen.... Puss & kram

Anonym sa...

Fyy, jag förstår lite hur du känner dig nu :( En nära vän till mig fick missfall och det var hemskt att stå henne så nära och se hur ont det gjorde i henne och hur hppplöst det kändes för dom ett ögonblick. Men dom försökte igen och den gången gick det hela vägen. Så ge inte upp! Tänker på er och sänder er stora styrkekramar!! Kram/Erkis

Anonym sa...

Vännen, kan inte med ord förklara hur ledsen jag är för din/er skull! Jag lider verkligen med dig! Du ska veta att jag finns bara ett samtal bort om jag kan vara till någon hjälp... Jag vet att allt känns hopplöst just nu.. Man får vara ledsen, man får vara arg, man får känna att livet är orättvist! Det får ta tid,det kommer ta tid....
Jag tänker på dig/er ska du veta! Massor av kärlek och värme till er!!! *kramar om*

♡ Kakan♡ sa...

Fy vad ledsen jag blir...

Jag VET att det kanske inte är någon tröst just nu, men försök ändå tänka på anledningen till missfallet. Det är ju kroppens sätt att tala om att nåt är fel....

Jag har flera kompisar som fått missfall och som blivit gravida nästan direkt efteråt och då har det gått jättebra.

Leon kommer bli storebror en dag, det är jag övertygad om<3

Tänker på dig och er. STOR KRAM

Jossan sa...

Varma kramar från oss till er..finns inga ord.
Jossan & Jocke

Josefin sa...

Skickar en massa stora kramar till er...En vacker dag tror jag att ni är fyra i er fina familj.

Bamsekramar från Josefin

Anonym sa...

Men vad tråkigt att höra gumman! Tänker på er!!
Leon kommer bli storbror en annan gång.
massa kramar!!

Helen sa...

Åh... lilla gumman! :( Jag vet inte vad jag ska säga... Det kommer att ordna sig *kramar om*

Anonym sa...

NEJ!!!

Vännen kan inte säga något, bara att tårarna rinner här i Stholm.

Hoppas vi kan ses, kommer upp i helgen.

Tänker på er alla mer än någonsin nu.

Varm kram
Katharina

Anonym sa...

Linda, Jätte tråkigt att höra. Men som någon här nedan skriver. Att det var bäst för er båda med tanke på att barnet inte mådde bra. Jag tror också att ni snart är fyra. Tänker på dig. Stor kram

Anonym sa...

Men gumman åh vad jag blir ledsen för er skull,men du ska se att Leon blir storebror snart igen!*stor kram från oss*

Anonym sa...

Åh, så tråkigt! Som så många redan skrivit kommer det säkert att gå jättebra nästa gång. Kramis

Anonym sa...

Jätte varama kramar i massor till dig Linda,till Lars och självklart till Leon! Tankarna är hos er.

Kramar från Linda m familj (Övik)

Unknown sa...

Vännen, så oerhört ledsamt. Men hoppas på att det går mkt bättre nästa gång. Kramis.

Anonym sa...

Har tänkt på dig i helgen massor...lovar dig att det kommer gå jättebra nästa gång, och det är snart...STOR KRAM från oss alla på ön!

Anonym sa...

Åh så tråkigt=( Blev så ledsen för din skull när jag läste detta men ska hålla tummarna för att det går vägen nästa gång!!!

KRAMAR