lördag 31 oktober 2009

31/10-09

Imorse blev det tända ljus och tomtegröt till frukost!! Åhh då längtar jag till julen iallafall :))



På förmiddan var vi ute och lekte med alla barnen på gatan :)) Spelade landbandy, åkte rutchkana och sprang runt alla hus :)) Underbart med så mycket barn på gatan!!



Efter lunchen följde Rasmus med oss in :)) Leon och Rasmus lekte faktiskt riktigt bra ihop idag.. Man får såklart gå in ibland och vägleda lite... men dom lekte i över två timmar tillsammans :)) Jag tror att nu har Leon kommit underfund med att leka tillsammans med någon, och inte bara brevid lekar :))



Nu ska jag gå ner och duscha för mamman och pappan ska på bio :)) Det blir kul de!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mys nu ordentligt vännen. Snart är lyckan två här. Kram

Josefin sa...

Åh tomtegröt är ju hur mysigt som helst! Jag längtar till julen jag med :)

Kramar!

Linda sa...

Sussie: Jaa det ska jag göra :)) Snart kommer han... Wiiiieee...

Jossan: Jamen visst äre gott :)) Å tänk vad man får mysa med ljus och god mat då :)) Längtar jag mä!!

Kraaaam