lördag 17 oktober 2009

Hugo´s dag...

Idag var ju stora dagen för söta Hugo :)) Många vänner och hela stora släkten var samlad för att se när lillen fick vatten på huvudet ;) Han skötte sig exemplariskt, men även mamman och pappan får en eloge för sitt uppförande *ler* Jag fick äran att vara gudmor och jag lovar att vara där för Hugo när han än behöver mig, natt som dag!! Vi fick goda pajer och tårta som serverades i församlingshemmet efter cermonin :) Hoppas att familjen blev nöjd med alla presenter och dagen som helhet!!



10 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Vilken mysig dag det blev, och vad kul att träffas!

Nästa gång kanske magen är borta;-)

Du, du får jättegärna maila mig några fler bilder från dopet. Jag glömde ju kameran i bilen:-/ Typiskt!! Har iaf sparat de tre du lagt ut nu, superfina bilder. Det gjorde Lars bra:-)

Kram & natti från Kakan

Fia sa...

Toknöjda! :D Så myssit att ni kom, å tack för all hjälp! Maila mig bilder - vi vill ha alla fina!!! :D

*KRAMAR OM*

vera sa...

Åh va fina ni var allihopa!!! stor kram;)

marie sa...

så fina bilder!! sitter här med knottror på armarna :)
kram

Linda sa...

kakan: Jaa det var jätte mysigt att träffas och prata lite :)) Det är ju så långt mellan gångerna!! Å nästa gång har jag nog en till goding ;) *hoppas* Okej, ska kolla bilderna oxå!!

Fia: Så bra lilla mamman :)) DU var så duktig, jag är stolt över dig :)) Jag ska fixa bilder!!

Vera: Å tack, det var så fint så :)) Å Hanna är ju underbart duktig på att sjunga!!

Marie: Jaa eller hur :)) Familjen var så fin!!

Kraaaam

Åsa sa...

Å va fina ni var! Mys med dop.

Therese sa...

Vilka fina bilder :)

Kram

Linda sa...

Åsa & Therese: Tack :)) Jaa familjen är underbart fina, både på insidan och utsidan!!

Kraaam

Pernilla sa...

Meen vilka fiiina bilder! Kul å se!

Hoppas på fler på din el Fia´s :)

Sköt om dig nu & VILA inför the BIG day :)

Kram Pernilla

Linda sa...

Pernilla: Jaa visst är dom fina!!! Vackraste familjen i stada :)) Å om en vecka ska jag vila mig i form ;) Tack för att du tänker på mig..

Kramis