onsdag 21 oktober 2009

Ambitiösa...

Slutade halv fyra idag och åkte direkt och hämtade hjärtat på dagis :)) Sen åkte vi upp på Norra berget för att möta upp Jossan, Melker och Majken!! Det var så längesen vi sågs, så nu var det dax igen :)) Vi kände oss väldigt ambitiösa där vi var helt ensamma i lekparken, vinden ven och det var ganska så kallt ;) Men en timmes lek ungefär fixade vi.. sen blev det raka vägen till Mc donalds *hihi* för lite middag!! Jag tycker iallfall vi var väldigt duktiga mammor idag!!! ;)


6 kommentarer:

Miss E sa...

Du, det tycker jag med att ni var <3 *hihi*...för brrrrrrrrrrr vad kylan gick igenom alla kläder idag!! Åhh snart ses vi *myssit*!

KRAAAM

Pia Alm sa...

Duktiga mammor IDAG...!!!??? Näru, duktiga mammmor ALLTID! Och snälla, snygga och roliga. =)

Elin sa...

MYYYYS! :)
Duktiga mammor är ni! :-)
Vad ska ni göra för skojjsigt i helgen då? Är Lars på bättringsvägen?
KRAMIS

Suzanne sa...

Väldigt duktiga må jag säga!!
Synd att vi inte kunde följa med, men vi får hoppas på fler ggr =)

Kram

♡ Kakan♡ sa...

Det tycker jag med!!!

Jag skulle vilja få lite av din energi, tack;-)

Linda sa...

Miss E: Jaa jag skulle ha tagit med overallen från dagis *hihi* Då hade det gått bra!! Hoppas det blir nåt på lördag nudå!!

Pia: Haha.. du är ju för charmig du!! PUSS!! Du tillhör ju oxå den skaran!!

Elin: Förhoppningsvis blir det tjejmys på lördag, med middag och surr!! Och ja.. han är bättre idag!

Suzanne: En annan gång blir kanon!! Det var ju ganska kallt, så det var ju inte allt för charmigt ;) men med rätt sällskap spelar det inte så stor roll :))

Kakan: Hihi... jaa men jag säger alltid till Jossan att det kanske blir skillnade när man har två barn.. vi får väl se ;)

Kraaaam mina tjejer!!