torsdag 8 oktober 2009

Bällsta..

Efter jobbet idag åkte jag och Leon ut till Fia´s nya hus :)) Jaa såklart Alex och Hugos oxå ;) Det var jätte fint och tänk när dom har kommit till rätta då... Kommer bli perfekt!! Jag tyckte nog mest om trädgårn.. alltså den var så stor, mycket yta för killarna att springa och busa på :)) Vi surrade och åt middag tillsammans, myys!! Leon var i sitt esse så jag fick höja rösten ett antal gånger.. Men jag tror egentligen att han bara var glad för att träffa Fia och Hugo!! *hjärta*



Sötungen min :))



Leon vill inte var med på kort längre :))

4 kommentarer:

vera sa...

Hihi;) Lilla söta Hugo, åh vad hände med Leon då;? han som alltid gillar o va med på kort hihi.Ha en riktigt bra helg nu o krya på dig!!*krama*

Linda sa...

Vera: Jaa vad hände med Leon ;) Han har ju varit så duktig förut *hihi* Har väl ledsnat helt enkelt!! Ha en bra helg!!

Kraaaam

Fia sa...

Det var så myssit att ni kom gumman! :D Å Leon var verkligen i sitt esse! Vi var så glada å se honom åxå! Å dig såklart! <3

Linda sa...

Fia: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkdddddddddddööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööäääääääääääääääääääääääääääää lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Hälsningar Leon!!