onsdag 7 oktober 2009

Bm och Vc...

Idag har jag först varit hos barnmorskan och kollat till lillebror!! Allt såg bra ut, magen hade växt 1 cm sen förra gången så nu ligger jag exakt på "normal" kurvan :) Hjärtljuden var samma som sist 136 slag/min och nu har jag gått upp 10 kg :) Åkte tillbaka till jobbet för att sedan åka till vårdcentralen! Har haft ont i huvudet nu i 7 dagar och haft samma symtomer som jag hade i maj.. så det var ju bihåleinflammation, igen, penicillin till mig!! Skönt :))




Idag gjorde vi höst talvor av trolldeg & rönnbär på mitt jobb, å dom blev så fina :)) så då gjorde även jag och Leon en när jag kom hem :)) Jätte skoj tyckte hjärtat!!

6 kommentarer:

Miss E sa...

Vad härligt att det är bra med lilla bebis & mage *vacker mama*!! Å vi har också jobbat med tavlor ;-) Hoppas penicillin hjälper fort!!

P&K

Linda sa...

Miss E: Yes, vi mår bara bra!! Tack sötis :)) Å jag mår faktiskt redan bättre, så det känns skönt!! Kanske ses i helgen då!

Kraaaam

Suzanne sa...

Jättefin tavla!
Hur har ni gjort på baksidan m upphängning? Gem?
Blev väldigt sugen på att göra en tavla var med barnen =)

Kram

Linda sa...

Suzanne: Jag gjorde hål med en nål, så det blir till att hänga upp den :) För att få den att torka snabbare la jag in den i ugnen, 100 grader i några timmar!! Sen tänkte jag även lacka den.. :)

Kraaaam gumman :)) *hjärta*

Suzanne sa...

Jamen gud så smart. Då är det ju bara till att stoppa in en spik där =)
Den var verkligen så fin. Blir ju jättebra att typ gå ut på morgonen med barnen och plocka bär och löv och sen gör man tavlan efter vilat =)

KRAM och HJÄRTA till dig med gumman, kanske vi får till en date till veckan? En myskväll =)

Linda sa...

Suzanne: Jaa vi gjorde oxå så, alltså gick ut och plockade först och sen gjorde vi tavlan!! Måste bara hänga upp den nu!! Leon sa hela tiden att det var blåbär vi satt i tavlan *hihi*
Jamen till veckan kan vi väl få till en kväll.. Inte tisdag, men kanske måndag eller torsdag?!! Hmm..

PUSS!!