fredag 30 oktober 2009

Sista dagen..

Idag var det med blandade känslor som jag gick till jobbet :) Sista dagen för mig innan lillebror ska komma till världen!! Jag kommer verkligen att sakna alla mina vänner på Vreten.. å dom där små ska man ju inte tala om :)) Åhhh...



Tack igen :))



Har även bäddat till lillebror :)) Leon var såklart oxå med och fixade lite!! Åkte till Birsta direkt efter jobbet idag och handlade lite nödvändigheter!! Nu ska bara lite saker bäras ner från vinden, vi ska hämta barnstolen.. PERNILLA!!!! ;) och så ska jag packa väskan... Sen så :))

11 kommentarer:

Eva sa...

Åh va mysigt, snart kommer lillebror :) Åh som vanligt ser jag ingenting när jag är ute och går :D Vi syns absolut på söndag! *Kram kram

Pernilla sa...

Jamen jag vet!!!=) Men vi/jag ska fixa här i helgen. Ringer dig!!=)Kram/P

Anonym sa...

Sköt om dig/er så mycket nu! Vi ses och jag håller koll på dig ;)
Och se! Ni hann ju få till säng och allt! :)

Kramar från TellusAnna

Åsa sa...

Jag tror jag dör vad mysigt! Snart så får ni se lillebror!

Unknown sa...

Jaha, nu fick man en liten tår i ögat. Det är så spännande. Houja. Kram.

♡ Kakan♡ sa...

Herregud vad spännande....

Lycka till nu!

Kramar K

Linda sa...

Eva: Just de :)) Nää det är ingen fara... ville inte tuta heller om lillen sov :)

Pernilla: Haha.. jasså nu fick jag dig allt att skriva en kommentar ;) Det är ingen fara.. men snart kanske ;)

Anna: Jaa tack!!! Å jag kramade om Carina väldigt många gånger, så du oxå skulle få några kramar *hihi* Tack igen för blomman, tände ljuset imorse vid frukost!!

Åsa: Jaaa jätte mysigt!!! Undrar hur han ser ut.. *ler*

Sussie: Men gumman :)) Visst är det mäktigt!! Snart kommer han å vi längtar!!

Kakan: Jaaaa jag håller med dig :)) Känns ändå väldigt overkligt att jag ska få en till :) Hmm...

Lördags kramar :))

Anonym sa...

Fattar du vad vi kommer att sakna dig!?!?! Tur att du har bloggen så att vi kan hålla koll på dig :)
Kraaaaam / Kicki

Linda sa...

Kicki: Åhhh jag er :)) såklart!!! Hoppas ni hade skoj igår.. å du, kul att du äntligen skrev en rad *hihi* Vi hörs snart!!

Kramis

Maria sa...

Ja vi kommer verkligen att sakna dig....men som sagt tur att bloggen finns så vi kan se vad som händer i ditt liv framöver....ska bli så spännande att se den lilla krabaten:) Kram och lycka till!!
//Maria

Linda sa...

Maria: Jaa här får ni hålla koll på mig :)) Å du får väl starta en till blogg sen då när eran kommer :) Så jag kan hålla koll på dig ;) Hälsa alla igen från mig..

Kraaaam