lördag 27 juni 2009

Bänkåsviken...

What a lovely day!!! :)) Stranden hela långa dagen och gud så skönt!! Barnen lekte hej vilt och vi lapade i oss sol ;) Vädret var helt perfekt men man fick passa sig så man inte brände sig! Tyvärr knäppte jag inte ett enda kort, inte likt mig va.. ja vet ;)

Nu ikväll så jobbar Lars och jag har precis sett klart Changeling :)) Åhh vikken bra och gripande film! Kan knappt förstå att den är baserad på en sann historia.. Fyy va hemskt!!

Imorgon blire stranden igen!! Mee like :))

3 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Godmorgon:O)
Vi gillade oxå den filmen!

Mår du bra annars, inge illamående? Hoppas du slipper sånt och bara kan vara och må:O)

Ha en underbar dag på stranden.
Kramar

♡ Kakan♡ sa...

Härlig dag!!! Lyllos er som kan var på stranden imorgonmed. själv är man på jobbet:-/

Tänk, snart är ni halvvägs. vad fort det går!!! Fin mage har du också:-)

Kram kakis

Linda sa...

Jossan: Jaa den var verkligen bra!!
Nix.. inge sånt heller, vad ska det va bra för ;) Jag mår som fisken i vattnet!!

Kakan: Hurruduru.. jag är oxå på jobbet imorgon!! Men det här är sista veckan iallafall.. för dig med va?!!
Jaa halvvägs.. det går så fort!! Snart kommer han!! *ler*

Kramis