onsdag 10 juni 2009

V. 17



Här är jag 16+5 med Leon.. :)



Och här 16+4 med bebis nr 2 :))

14 kommentarer:

Matilda sa...

aww såå fint :) Ska inte du också lägga upp en sånn lite bebbebild där det står hur långt gången du är osv :) När är det dags för UL om man får fråva?

Pia Alm sa...

Så fin du är! Tänk när den där kommer ut.. får man låna och gosa då?

Fia sa...

Myyyys vännen! <3

Linda sa...

Matilda: Hihi.. gulle dig.. ja jag ska se vad jag kan fixa! UL är om två veckor!! Det blir skoj de :))

Pia: Tack söt!! Det klart du får, när du vill bara :))

Fia: Mmm väldigt!! :))

Kraaaaaam...

Eva sa...

Men å vilken liten goo mage =)
kram kram

Pia Alm sa...

Linda! Du måste läsa blogg.alltombarn.se/ketchupmamma
och då inlägget 31 maj där hon skriver kring en artikel i allt om barn. Jag skrattade så jag fick kramp. KRAMEN

Linda sa...

Eva: Hihi.. jaaa.. kan den inte hålla sig så här liten :) det skulle va perfekt!!

Pia: Haha.. jaa va sjukt :) Jag ska nog oxå skriva dagbok till min lill*

Kraaaam på ér

Jossan sa...

Fin magen!!!*LER*

Hoppas du mår bra tjejen och att ni får en toppen lördag med ego gänget=D

Kramar

Kat sa...

Tror du får en flicka! :)

Åsa sa...

Å det ser så mysigt ut :) Lillebebis till Leon!

Linda sa...

Jossan: Tack... :) Å det ska bli jätte skoj med en fest!! Våra tokiga fester *hihi*

Kat: Tror du?!! Då håller jag med dig ;)

Imorgon är det fredag flikkor!! Yeaaa... Kraaam

Linda sa...

Åsa: Jaaa han ska faktiskt bli storebror.. å det är stort!! Igår sa han: Bebisen inte pomma ut nu.. Nä sa jag.. Nää den sova lite till :))

Haha sötis!!

Kraaam på dig gumman!!

Pernilla sa...

Men Åååh vilken liten söt mage du har :) Så roligt... å själv längtar man tillbaka till den mysiga "väntans-tiden" :) Ajja, har ju 2+1 skrutt, så de får väl räcka :)

Sköt om dig!!!! KRAM

Linda sa...

Pernilla: Jaa visst är det ganska mysigt!! Helst när man böjar känna lite buffar :))
Jasså inga fler då?!! *ler*

Kraaaaaam