måndag 8 juni 2009

Sista passet..

Idag körde jag mitt sista dance pass.. lite tråkigt!! Inte för att jag är gravid och så.. nää för nu börjar sommarschema och då är danceaerobic borttaget och vi kommer att rotera på ett aerobics pass bara :) Det var iallfall mycket folk idag och det var jätte skoj!! Pumpen kommer jag fortsätta med hela sommaren och en bit in på hösten! :)




Igår blev vi bjudna på tacos av Fia, Alex och lilla Hugo :) Gud så smarrigt.. att man aldrig blir less på den maträtten ;)


See you...

3 kommentarer:

veronika sa...

gick det bra med din stackars fot på passet då? hoppas den är bättre nu, ja såg dig allt igår när jag tränade:) kramis!!!!

Jossan sa...

Tacos funkar ALLTID!!!=D

Ta hand om dig och lillmagen*LER*
och ha en underbar dag. Hoppas solen skiner i S-vall oxå.

Kramar

Linda sa...

Veronika: Jag körde i högklackat ;) Hihi.. nää skämt och sido.. du vet ju hur det är, känns inte så mycket när man är mitt uppe i det.. men det är fortfarande inte bra!

Jossan: Jaa eller hur.. så gott!! Såg att ni hade mysigt i våran stad :)) det var ni värda!! Solen strålar så det är en underbar dag.. å jag slutar kl TVÅ!!!! Yippie..

Kraaam