onsdag 24 juni 2009

UL..

Imorse var vi uppe på sjukhuset för att göra det rutinmässiga ultraljudet :)) Fast man har gjort det en gång förut så är det lika spännande ändå! Både jag och Lars tyckte att man såg bättre denna gång än vad man gjorde för ca tre år sen.. tekniken går framåt! Allt såg bra ut och den växte som den skulle :) Datum för beräknad födsel är 20 november!



Som ni vet så önskade jag mig en liten tjej.. sätta upp håret i pippilotter, köpa söta klänningar och allt man gör med en liten kicka *ler* Men som Lars alltid har sagt så gör han bara killar ;) och så även denna gång!! Det bor en liten pojke i min mage och aldrig har jag varit lyckligare!! Inte spelar könet någon roll när det viktigaste är att den lilla mår bra och växer!! Han är så efterlängtad och Leon och lillebror kommer att ha så mycket gemensamt :))



Storebror i poolen idag :)

17 kommentarer:

Eva sa...

Grattis grattis till den lilla pojken :) Leon och lillen kommer att ha så roligt tillsammans när de växer upp.
*Kram*

Fia sa...

Myyys gumman! <3

Anonym sa...

Jättegrattis till "lilla killen" och till storebror och mamma och pappa också

Kram Helen

veronika sa...

grattis gumman!!! åh va roligt;)

Åsa sa...

Underbart! Va roligt för er. Familjelycka! Kram kram

Jossan-Wellness by me! sa...

De är helt magiskt första gången man ser de lilla livet på skärmen:O)

En liten buspojk alltså;O) hi hi

Kramar

Linda sa...

Eva: Jaa jag tror oxå det!! :)Kommer bli jätte bra!!

Fia: Yes.. :)) åsså får det komma en kicka till dig sen då *ler*

Helen: Jamen tack!! :) Känns ju såå roligt!!

Veronika: Japps!! Många killar i familjen nu :))

Åsa: Jaa verkligen, familjen är ju det viktigaste ändå här i livet :))

Jossan: Jaa visst är det en magisk känsla!! Å att man kan se så mycket och så detaljerat, coolt :))
Å det kommer garanterat bli en "spring" pojke igen *haha*

Kraaaam på er flikkor!!

Elin sa...

åååååh va roligt! GRATTIS IGEN! KRAM

Åsa N sa...

Vad spännande med en liten kille till ;) å enkelt!! Med kläder alltså... Skönt att han växer som han ska :D *kramis* Men, jag trodde inte de berättade om könet längre? Efter den där storyn nånstans tyckte jag ST gick ut med att samtliga MVC skulle sluta erbjuda det, men nu vet ni iaf å det är ju lika spännande för de!

Linda sa...

Elin: Jaaaa å tack gumman!!! Hoppas ni trivs bra i nya lägan, vi ska snart komma å titta :))

Åsa: Jaa.. det blir väldigt bra med alla kläder mm :)) det kommer nog bli fullt ös här hemma ;)
Jo men ang st så var vi oxå lite skeptiska om vi skulle få veta eller inte.. men jag vet att det skulle börja från hösten! Men att många redan nu nekade.. men våra var såå snäll så med henne var det inga problem ;)

Kraaam på er!!

Suzanne sa...

Ett stort grattis till lilla pojken i magen gumman!
Jag håller med dig, inte spelar könet nån roll.
Men vad den lille pojken lurade mig, jag var verkligen sååå säker på att det bodde en liten tös därinne ;-)

Stort grattis igen och en varm kram till dig o dina pojkar =)

KRAM KRAM

My sa...

Vad mysigt! En liten kille till:) Grattis grattis & hoppas du mår bra!
Kram kram

Linda sa...

Suzanne: Jaa den där lille lurade mig oxå!! *hihi* Men det ska bli så mysigt med många pojkar i huset!! Jag mår bara bra och snart är det ju semester oxå!!! *längtar*

My: Jaa tack!!! Känns fantastiskt bra!! Hoppas allt är bra med er oxå!

Kraaam i stora lass...

Helene Taflin sa...

Ååå, jag blir så lycklig av att läsa ditt inlägg... nästan så att tårarna kommer... Grattis till lill-killen. och visst är det sant att könet spelar ingen roll, huvudsaken att den mår bra. Kram på er!!!

Linda sa...

Helene: jaa visst blir man lite rörd!! Det är ju så fantastiskt!! Att det bara ska va så :)) Ni har ju oxå två av samma, praktiskt va?!! ;)

Kramis

Anonym sa...

Perfekt att Hugo får en jämngammal killkompis :D
Grattis!
/Alex

Linda sa...

Alex: Jaa det blev väl bra va!! :)) Oj va dom kommer att hitta på massa bus.. *ler*

Kram